little bit

h e r r e g u d vad det här tog tid ! jag skulle fixa lite med grejerna jag köpte igår - hittade bland annat en superbra liten grej som man kan hänga halsband på ! tänkte jag skulle ha den i gaderoben, men tror ni inte att den var för lång?! t y p i s k t. så nu får jag fundera ut något annat. sen blev det så att jag passade på att rensa garderob plus byrålådor. det var det som tog tid. men nu är det klart !

här kommer bilder på det jag köpte igår :
 
klädhängare, lagerhaus


ringar, six.

armband, six.

asbra jobbat ebba. minsann. nu gäller det bara att komma på vad jag ska göra med den där jädrans smyckeshängaren ! visst är jag bra som mäter innan? jag vet.

nu ska jag träna för första gången på en månad så ni kan hålla tummarna för att jag inte tuppar av på grund av otränighet. för jag känner mig grymt otränad. snyggt är det också.

svammel svammel. men puss då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback