märker du hur fort det går?

vilken härlig dag jag har haft !

jobbade från tio till tre, och det var hur härligt som helst att vara tillbaka. glad tjej. sen kom moffa och hämtade mig, och så bar det av hem till dem. jag och min bror har alltså tillbringat hela våran kväll hos momme och moffa ! vi har ätit pizza, spelat kort, ätit efterrätt, kollat på tv, ätit (hehe) och haft det hur bra som helst.

nu sitter jag och bror hemma och kollar på tv. resten av familjen har tagit med sig tvkortet till stugan så de enda kanalerna vi kan se härhemma är ettan, tvåan, fyran och sexan. typ. just nu är det fantastiska fyran och silversurfaren på fyran som gäller. en fråga : vad är grejen med att översätta engelska filmtitlar till svenska? så töntigt. och onödigt. jag skäms.

imorgon ska jag skriva klart mitt religionsarbete. så räkna med många blogginlägg.

simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback