men du kan säga nåt så beskt att allt blir kaos och uppochner

så himla typiskt att jag har letat som en tok efter sladden till kameran, och så hittar jag den under en hög med kläder. jag måste verkligen bli bättre på det där med ordning. skämmes

sen var det pluggandet. jag får verkligen inte till det ! och så är jag så sjukt dålig på att ta tag i saker. grejen är den att jag måste se till att skriva klart det den här veckan, för nu till helgen åker vi till umeå och efter det kommer det verkligen inte att bli ! jag får ta och lägga på ett kol.

nu när kamerasladden kommit tillrätta kan jag ju ta och visa lite ögongodis från i fredags :

kolla ylvas min ! obetalbart. och sen tog vi ett likadant kort, men från en annan vinkel. OCH KOLLA HÄR:

SAMMA MIN ! ännu mer obetalbart. b i n g o

och det bästa är ju att jag har det på bild. känns bara fint.

nu ska jag fortsätta med mitt kaffedrickande samtidigt som pluggandet rullar på !

hoppas att alla har haft en prima helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback