och jag gick genom den tidiga morgonen

vad är meningen med att plugga?

jag har inte haft en kanonkväll såhär långt. religionen går så sjukt drygt ! nu är jag verkligen glad att jag har skrivit klart processbeskrivningen. och det kommer kännas ännu bättre om jag blir klar med det här så snabbt som möjligt ! får se till att skriva klart det på söndag.

i alla fall så var min morfar hit och lämnade wienerbröd som momme hade bakat idag ! PERFEKT. nu överlever jag även denna kväll.

PLUS att det är hundrafemtio dagar kvar tills STUDENTEN ! eller det är väl mindre men aja. det firas idag. hundrafemtiodagars alltså. säger man firas? DET ÄR I ALLA FALL VÄRT ATT FIRAS. men det ska inte jag göra. jag sitter ju här. som ni vet.


lite bildbrist men annars är det bara fint

onsdagspuss


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**

hahaha sant:D jag åker nog utan ledig ti värsta fall:D:D:D

2010-01-20 @ 20:06:56
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback