och vi låg vakna på taken och såg ut på stan vi bodde i

vet ni hur svårt det är att fota? alltså, jag brukar aldrig eller väldigt (VÄLDIGT) sällan läsa instruktionsböcker. jag vet knappt hur det stavas. men nu har jag ju köpt mig en systemkamera. och eftersom den kostade endel så kan det ju vara en fördel om man (läs jag) lär sig att använda den på bästaste sätt. men j ö s s e s. nu snackar vi komplicerat ! det här kommer ta ett tag. och grejen är den att jag inte direkt har världens bästa tålamod. hehe. jag återkommer med eventuella framsteg och garanterade utbrott. kanske borde fixa en egen kategori till detta? just det.

bilder från min gamla digitalkamera, från förra vintern :



fint. lycka. vinter. kallt.

nu ska jag skutta i säng och hoppas att magvärken är borta imorgon ! för imorgon ska jag äta lunch med världens finaste anja och det kommer bli LOVELY

plus att jag och ylva kanske hamnar på bio imorgon. annars får vi hitta på något annat ! jag blev helt plötsligt superglad. jag har saknat henne så in i bövelen.

och från och med nu lovar jag att ha ljudet på på mobilen. för någon dag sedan hade nämligen jag och linda denna konversation :
(lindas mobil ringde. hon pratade. och lade på)
jag : ÅHHHHH, varför är det aldrig någon som ringer till mig? (vill att linda ska säga något i stil med : stackars dig ! jag lovar att jag ska ringa dig minst två gånger om dagen från och med nu)
linda : för att du aldrig svarar.
WHOPS

idag har ylva ringt till mig tre gånger. jag har inte svarat en enda gång. varför inte? jag hade på ljudlös. alla tre gånger.

godnatt då


Kommentarer
Postat av: Ylva

1) SLÅ PÅ MOBILEN

2) LÄR DIG SVARA

3)SVARA

4)PRATA

5) VAR GLAD ATT DU KAN SVARA I TELEFON OCH ATT FOLK RINGER DIG ISTÄLLE FÖR DIN HEMTELEFON OCH PRATAR MED DIN BROR ;)

<3 <3 <3

2010-01-24 @ 14:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback