she moves in her own way

det blev visst ett sista inlägg ändå !

i alla fall så har ylva just åkt hem, vi har båda en jobbdag att se framemot imorgon så då kan det vara bra att lägga sig i tid. ikväll har vi haft det så himla bra ! lite ostkrokar, lite julmust, en mindre bra film och så fick ylva dregla lite över skolkatalogen ! hehe. och SOM hon dreglade.

nu har jag precis tvättat av mig sminket. det är så himla skönt att inte ha smink i ansiktet ! jag kanske borde lägga av med det. tar bara massa tid och kostar pengar. aja, ett senare bekymmer.

sängen väntar ! och imorgon blir det jobb från tio till tre, lite middag hos momme och moffa och ännu en hemmakväll. jag simmar lugnt, kan man påstå.

ta hand om varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback