tell them to put on their dancing shoes

nämen hej lördag. jag måste börja med att erkänna att idag inte är en av mina bättre dagar här i livet. jag är inte riktigt på topp. än.

igår var i alla fall roligt. jag har fått reda på at dvärsett inte stavas dvärsett utan DVÄRSÄTT. där satt den. förövrigt har jag också konstaterat att man inte ska gå ut utan skor när det är tjugo minus ute, samt att det är dumt att spilla öl på benen för det luktar rent ut sagt förjävligt dagen efter. men detta problem löstes smidigt med en dusch. sedan har jag också lovat mig att bli nykterist. det är alldeles för oglamouröst att vakna morgonen efter.

idag ska jag i alla fall träffa lite erika och marielle, för att sedan äta middag och gå på bio med frida ! bra dag med andra ord.

(jag har fortfarande bildproblem, ja.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback