we can't build our dreams on suspicious minds

kryckan här. vad ska man säga? jag kommer få sjukt vältränade armar av det här kryckhoppandet. tjoho.

idag är det som sagt måndag, vilket innebär att jag har en lektion, och det är lagbollsspel. och det kunde jag ju inte vara med på idag. konstigt nog kan tyckas. i alla fall så skulle vi ha det nere på wargen, men jag var tvungen att åka upp på pc och lämna ett papper. sen åkte vi ner på wargen, och där satt jag i två timmar och kollade på. givande dag det här.

sen kom johanna och jag blev gladast !

när jag kom hem insåg jag att det skulle krävas extrema händelser för att positiviteten skulle bli närvarande i mitt invalida liv. alltså bakade jag chokladbollar. HEHE. MEN. receptet var knas, man skulle röra socker och smör poröst och en massa skit. ÄH, tänkte jag och slängde i allt i bunken och rörde om. med händera. OCH FYFAN VILKA GODA CHOKLADBOLLAR. och snart ska jag visst göra pannkakssmet. jag borde skriva en egen kokbok.

här kommer en bild på underverken. innan sockret :

HUR FINA?! mums mums minsann.

nu ska jag ta och..jaa. vafan ska jag göra? det här suger.

Kommentarer
Postat av: sabbe

MUMS:)

2010-01-11 @ 17:21:53
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback