young and free

en träning avklarad, fast det är tråkigt när man känner att man inte vågar köra för fullt för att man inte vet om foten håller.. men på söndag blir det ändring på det ! längar redan. först fotbollsträning från ett till tre och sedan badminton från sex till halv åtta.

det konstiga med mig (och säkert många andra) är att jag blir så himla lat av mig när jag inte tränar på ett tag ! jag tycker liksom att det är hur härligt som helst att bara vara ledig på kvällarna, och att träna bara låter jobbigt. men ikväll insåg jag hur otroligt bra jag mår av att röra på mig ! helt sjukt. jag skulle aldrig klara av att leva utan träning. nu sitter jag härhemma och är lite smålycklig över att foten höll och att det är så underbart skönt med träning ! jag är galen. och jag trivs med det.

nu ska jag ta och skutta in i duschen och sedan ska jag lägga mig och sova ! imorse när klockan ringde fick jag för mig att jag nyss hade gått och lagt mig, så det känns lite viktigt att jag får sova inatt. haha. imorgon har vi en skön dag (IGEN). börjar halv nio och slutar tidigt ! plus att jag tror att kvällen kommer bli K A N O N.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback