BARA FÖR IKVÄLL

stråket. vad finns att säga om stråket? meter efter meter efter meter med tillfälligt uppbyggda tält där det spelas alldeles för hög musik. meter efter meter efter meter med vuxna så kallade ansvarsfulla människor som har lämnat ungarna hemma för att få vara en del av, just det, stråket. jag blir alltid lite illa berörd på något vis när jag ser vuxna människor som kanske har fått i sig lite för mycket. det går inte riktigt ihop.

men trots att volymen var lite för hög, att de vuxna bufflade på lite väl mycket och att linda inte kom in till stan så hade jag en fin kväll igår. stämningen på stråket är fin. förväntansfull. plus att man träffar en massa fina människor man inte har träffat på en evighet. det gillar jag. och imorgon kör vi visst igen. blir prima.

nu ska jag rensa lite på mitt rum och sen plugga lite teori ! skönt att vara ledig idag. hörs senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback