DU KAN GRÅTA OM DU VILL

jag har sökt nu. sökt till skolan i göteborg. nu gäller det att hitta en lägenhet, och såklart att få en plats på skolan. håll tummarna !

jag har dessutom preliminärbokat en resa till egypten. en resa som vi måste bestämma om vi ska ha eller inte inom en vecka. JAG VILL.

förutom detta så har jag jobbat från nio till sex, bokat massagetid, övningskört hem, tittat på regnet, ätit grillmiddag och kikat på ice age 2. nu sitter jag här och är så trött som man kan bli. imorgon jobbar jag från tio till tre. efter det ska jag puttra ner på stan för att umgås lite med min familj på tivolit. blir fint !




för en minut sen var du min
en tredjedel av den jag var går hem
för en är krossad, en är din
det här är slutet på vår film

nu går jag själv. utan dig. utan saknad. jag tänker inte sakna dig längre, det gör bara ont. du är luft.
så är det. från och med nu finns du inte för mig. inte längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback