LÖRDAG

imorse vaknade jag och trodde att klockan var sisådär halv elva. jag börjar tio. och helt plötsligt var jag hur pigg som helst ! och klockan var bara halv åtta. inte en chans att jag somnade om efter det. nu sitter jag här med trött kropp och trötta ögon och försöker orka baka en liten tårta ! min fina familj kommer nämligen hem idag, så jag tänkte överraska med något gott. förhoppningsvis. plus att jag tänkte försöka mig på att göra pizza till middag. tror jag.

ikväll ska jag och the bruds på stråket, kommer bli fint det ! solen har skinit hel dagen men nu har den såklart gått i moln. kan slå vad om att det kommer regna ikväll bara för att ! men det struntar vi i.

nu ska jag sluta svamla. hörs senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback