UTAN ETT ORD



igår var en fin kväll. bra folk, bra väder. träffade frida som grädden på moset ! fin tjej, det där. kom hem strax innan halv två och vaknade kvart över sju imorse av väckarklockan. som hittat. jobbat från nio till sex precis som vanligt och jag riktigt känner hur innehållsrikt allt det här blev. gör ni? imorgon kanske det preliminärbokas en resa. ÅH. håll tummarna !

vad ska jag skriva för att du ska bli berörd
hur högt ska jag skrika
varje gång jag vill bli hörd
du vill att jag ska falla
mot något som du har gjort till ditt
men ska jag falla
då ska det finnas tid att falla fritt


Kommentarer
Postat av: Frida

och du är en otroligt fin tjej du också!<3 säger det alldeles för sällan!!

2010-07-29 @ 14:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback