EN HIMLA MASSA FINA SAKER FRÅN HM

hm:s höstkatalog har landat i brevlådan, och även fast det känns en aning deprimerande så kliar det i fingrarna. här är några saker jag har spanat in : 

världens mysigaste poncho? finns i svart och beige. jag funderar på den beiga. eller den svarta.

skor plus jeans. åh. fint.

sötaste halsdukarna.

här är de igen. skorna. fast i svart. tror jag är mer inne på de cognacsfärgade faktiskt.

den mörkblå skjortan ska jag ha !

plus att jag tycker att den här stövlarna är så himlans grymma !

jag kan ju redan på förhand konstatera att det här kommer bli en jobbig höst. för plånboken. dessutom har monki hur mycket fina höstkläder som helst på sin hemsida ! bara att hoppas på att de kläderna landar i östersund nu också. håller tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback