WE'LL FIND A PLACE WERE WE BELONG

imorse när jag vaknade var himmelen lite halvmolnig. sådär att man nästan kan tänka sig att stanna inomhus. men jag trotsade vädret, bytte om till bikini och la mig på en filt på gräsmattan. och tro det eller ej, men solen har varit framme nästan hela dagen ! men tro inte att jag har blivit brun bara för det, nej, nej.


det här har jag tittat på mest hela dagen.

och sedan hann jag även fånga ett MIRAKEL med min kära mobilkamera. stolt tjej. så coolt.

nu ska vi snart äta grillat och pommes ! idag är det kyckling som ligger på grillen. åh, jag kan verkligen inte få nog av grillad mat nu på sommaren ! fast igår gjorde min bror falafel, och det var grymt gott det med !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback