ATT VARA EN STOLPSKOTT

jag kan fortfarande inte komma in på facebook. det här kommer låta heltöntigt men JAG BLIR HELT SJUKT GALEN. inte så att jag ligger på golvet i fosterställning och gråter för att jag är facebookberoende utan mer för att jag hatar när det inte går som jag vill. speciellt med teknik. jag har försökt logga in ungefär en miljon gånger, jag har startat om datorn en gång osv osv, men det fungerar ändå inte ! just nu känner jag mig som en typiskt oteknisk kvinna. ett stolpskott.

jag tror att jag stänger av datorn nu och försöker igen lite senare om jag orkar !

(har ni några finfina tips så får ni gärna dela med er. det är okej att tycka synd om mig och komma med en bj också !)

KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback