BECAUSE I LOVE YOU TOO MUCH

filmen igår var riktigt bra ! tvekar ni att se andra SATCfilmen på grund av vad alla andra tycker om den, så gå och se den ändå ! jag hade verkligen inte höga förväntningar eftersom jag hade hört så mycket negativt om den, men jag blev riktigt positivt överraskad.

när filmen var klar puttrade vi ner till stortorget och satt där ett tag, för att sedan förflytta oss till jamtlibryggan där några från fridas skola befann sig. vi var inte kvar så länge, eftersom jag, ylva och madelene var grymt trötta. plus att det var en miljon mygg där. inte okej. vi skjutsade upp frida til körfältet och sen åkte vi hem ! jag kikade lite på SATCserien innan jag gick och la mig. precis som ylva. bara för att.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback