DON'T FUCKING TELL ME WHAT TO DO

sanningen är den att jag började skriva ett litet inlägg igår på kvällskvisten. skrev jag klart det? nepp. jag puttrade nämligen iväg på lite fotbollsträning. den första på alldeles för länge, närmare bestämt. hursomhelst så var det ganska så väldigt galet skönt att vara igång igen. lagom till uppehållet. tajming, kallas det.

idag har jag jobbat från åtta till strax efter två. med tanke på att jag har sovit till tidigast halv tio nästan varje dag efter studenten så kändes det mest som ett extremt dåligt skämt när klockan ringde halv sju imorse. men upp kom jag och snabbt gick det ! plus att jobbandet gick bra.

när jag hade slutat åkte jag hem en snabbis(läs : tjugo minuter) och sen åkte jag på körskolan för en fin liten lektion. gick prima. känns fint.

nu har jag precis ätit lite middag och sitter och TITTAR UT PÅ SOMMAREN som visst har kommit. till slut. hoppas den är kvar imorgon, då är jag ledig !

vi hörs lite senare,
KÄRLEK

let go, you're killing me
ease up, you're killing me
calm down, you're killing me
my god, you're killing me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback