I CUT HIS HAIR MYSELF ONE NIGHT

JAG TOG STUDENTEN IGÅR OCH JÄKLAR I MIN LÅDA VAD GRYMT DET VAR. bästa jag någonsin har gjort. någonsin kommer göra. förmodligen. jag har nått toppen av mitt liv. ellerja.

som ett litet fint plus i kanten fick jag ett stipendium. åh, vad bra det känns. grädden på moset. att åka flak var det grymmaste jag upplevt. att rösten försvann och skorna blev lite rostiga didn't matter at all. jag skulle göra det hundra gånger om utan att tveka. ren lycka. fin eftermiddag hemma(JAG FICK BLAND ANNAT EN LAPTOP DET NI) och en bättre kväll i stan gjorde min studentdag fulländad.

fast jag kommer sakna min klass. otroligt mycket.

bilder kommer snart !

KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback