I'M IN THE CORNER WATCHING YOU KISS HER

jag har så himla mycket jag vill visa er, men ingen ork att fota det. helt galet, för jag har varit ledig i mer än en vecka. i vilket fall som helst så är jag riktigt förkyld och har förmodligen dragit på mig någonting i..bihålorna? heter det så? bra koll där. imorgon har jag risketta klockan ÅTTA PÅ MORGONEN. dags att gå och lägga sig anrt alltså.

MEN något ni kan få se är min nya frisyr ! jagvet, jagvet, jag klippte mig för två veckor sen MEN TITTA PÅ DET HÄR VA :


så kan det gå. åh, vad jag gillar det !

nu ska jag kika vidare på mina gossipgirlboxar. det ni.

KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: Isabell

vaaa!?!?!? har du klippt av dig håret!? det var ju hur fint som helst! å vad fin du är! <3

2010-06-14 @ 23:08:52
URL: http://isabellkarolinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Frida

kan bara säga en sak: s n y g g t!

2010-06-16 @ 00:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback