MEN DU VAR JU ALDRIG HÄR

sjätte inlägget för idag, vad händer? dessutom har jag hunnit med en massa annat, undra om jag har blivit lite produktiv. skulle sitta fint.

nu ska jag plugga lite körkortsteori för imorgon ska jag boka prov. GLAD TJEJ. så det kanske kan vara en fördel att hinna klart med teorin innan dess. fram med den produktiva sidan ! sen ska jag kanskekanskekanske börja sy upp jackan. hur svårt kan det vara, menar jag? jag borde klara av det, tycker jag. plus att jag ska skriva in en massa grejer i min nya almanacka som jag köpte idag. måste få ordning på mitt liv !

vi kanske hörs lite senare,
KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: isabell

hej ebba! läste precis om din almanacka, jag tänker göra exakt som dig och köpa mig en sådan och få lite ordning på mitt liv också! vad gjorde jag utan dig och din blogg? :) puss,saknar dig

2010-06-09 @ 19:50:59
URL: http://isabellkarolinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback