OCH REKLAMEN PÅ TV BLIR LÄNGRE OCH LÄNGRE



måste börja med att be om ursäkt fast jag har lovat mig själv att inte göra det. men det kan inte vara jätteunderhållande att kika in här nuförtiden? jag shoppar precis lika mycket, befinner mig i fotomiljöer precis lika mycket, umgås med trevligt folk precis lika mycket men det fastnar liksom aldrig på bild ! jag kan inte lova att bättra mig, men jag kan försöka. så det så.

halkbanan gick i alla fall superbra ! efteråt insåg man hur töntigt det var att vara nervös innan. det var grymt roligt ! ochja, det är skönt att ha det överstökat.

när jag kom hem från halkisen slängde jag i mig lite yoghurt(vilket jag har levt på idag förövrigt) och sen åkte jag till järpen och kikade på fotboll. min systers lag spelade och de förlorade. menmen. på tal om fotboll så har jag beslutat mig för att ignorera den minimala förkylning som finns kvar i kroppen och åka på träning imorgon ! banne mig.

det här blev visst ett inlägg om alldeles för många olika saker. men då har ni något att fundera över. fint. nu ska jag kika på sex and the city och sen gå och lägga mig. ska visst jobba imorgon från tolv till tre. fränt.

KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback