OM TID SOM GÅR OCH INTE GÅR

vaknade imorse av att min käre bror knackade på dörren och informerade om att farmor skulle komma om tjugo minuter. bra, tänkte jag, då kan jag sova i tjugo minuter till. sen kom jag på att jag kanske borde klä på mig. och tvätta av ansiktet. så då var jag så illa tvungen att pallra mig upp.

såhär snygga är vi, jag och bror. eller hur det nu var.

just nu sitter jag med en kopp kaffe och försöker vakna till liv. diskmaskinen står och väntar på att plockas ur. jag tror minsann jag har blivit någon sorts hemmafru i det här huset ! sen ska jag in till stan en snabbis, och klockan två har jag körlektion ! ikväll har jag visst fotbollsträning, kanske bäst att vara med på den om jag ska få spela någon fotboll den här säsongen. blir fint.

hörs lite senare !

KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback