SUPPOSE I NEVER EVER MET YOU

jag känner mig så himla splittrad, förstår inte riktigt vad det är med mig. i ena sekunden är jag jätteglad och sprallig för att i nästa vilja lägga mig i fosterställning och stirra in i en vägg. knasigt, det här.

nu ska jag i alla fall alldeles strax ta bussen upp till körskolan för att få undan lite teori. måste se till att fixa det här ! jag brukar alltid skjuta saker framför mig och tänka 'jag gör det en annan dag' men det här måste jag verkligen lyckas med. jag är banne mig nervös över att inte fixa det.
om någon har lite självförtroende över så är det bara att skicka lite till mig. mottages tacksamt.

suppose i never ever saw you. suppose i kept on singing lovesongs. just to break my own fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback