SVAR PÅ ETT TAL





jo, saken är den att min kära moder tjatar ihjäl sig som det här med körkort. verkligen tjatar ihjäl sig. så jag tänkte överraska henne med att komma hem en dag och bara 'NÄMEN vad har du gjort idag då? själv har man ju tagit körkort !' typ så. eller så ska jag slå in den fina fina körkortslappen i ett JÄTTEstort paket. bara för att få se hennes min när hon öppnar det och inte riktigt vågar tro på vad det är. kommer bli fint.

enda kruxet är kanske att jag inte är så bra på att hålla mig när det gäller BIGTIMESECRETS som till exempel denna. åh, vad jag vill berätta för henne att jag har bokat uppkörning ! men mina läppar är extremtsuperduperförseglade.

detni.

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOL, LOL, LOL

2010-06-15 @ 22:34:11
Postat av: isabell

åååh det var så himla fint! jag ska också klippa mig! på måndag, fast jag vet inte hur kort, måste bort med allt det slitna, blir nog förmodligen snagg då...tror du jag passar i det? kul att din mamma inte få veta något med körkortet! pusssss<3

2010-06-16 @ 09:51:55
URL: http://isabellkarolinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter spännande :)

2010-06-17 @ 13:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback