JAG HAR 495 INTERNETVÄNNER NU MEN BARA FEM RIKTIGA

idag har jag hunnit med ett par extremt onödiga skoltimmar, en fin stund på stan med marie, FIXNING AV HÅR(TACKTACKTACK), inhandlande av en supersöt spetsklänning och två underbara nagellack, varma mackor, cykeltur till marie, studenthäng i badhusparken samt på österäng och en liten övningskörningsrunda. spiknykter som jag var. trött? jorå.

gårdagen innehöll körfältsgrillen. polisen uppskattade att det var cirka tusen personer där. och jag tror dem !

nu sitter jag här och skriver ett inlägg med på tok för mycket text samtidigt som jag halvkikar på något program(CSI) på femman. kommer inte somna tidigt ikväll, minsann. blir kanske inte bättre av att jag sitter och dricker kaffe. vem vet.

nu ska jag sluta tjattra ! hörs imorgon,
KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback