LITE MIDSOMMAR


mitt lag vann minsann inte. trots att jag var med männen i familjen.

1. jag var taggad. 2. ville så gärna visa den lilla snoppknuten jag hade gjort på jackan. 3. hoppade så himla snabbt.

gissa vem som vann?

1. hej ! 2. hej !


sammanfattning av midsommar :
gick fint att vara med familjen. förutom kubbspelande och kastande av boll i hink hann vi med tre grenar till OCH GISSA VEM SOM VANN? inte så svårt kanske. i vilket fall som helst så har jag ungefär en miljon bilder från igår, men jag lägger bara upp dem på mig eftersom resten av familjen inte vill vara med.

hade dessutom ett finfint meddelande i röstbrevlådan. fyfan vad jag skrattade.

nu ska vi strax upp och fika på frösötornet ! hörs senare,
KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback