MIN SÖNDAG





idag har jag varit på stan och köpt en pytteliten schampooflaska för hundralappen, övningskört till momme och moffas sommarstuga, tillverkat tackkort, spelat kort, fikat, spelat kort, blivit vittne till universums domarmiss(england-tyskland), ätit middag, spelat kubb, kört hem och sett ännu en domarmiss(argentina-mexico). vad händer med domarna i VM?

känns i alla fall jättejobbigt att den här helgen redan är slut. jag börjar jobba imorgon och jobbar ganska mycket de kommande tio veckorna. trots att jag gillar migg jobb grymt mycket känns det lite småsegt, men det blir säkert bättre imorgon !

nu ska jag bara kolla klart på argentina-mexico och sen ska jag sova !

KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback