ARRIVAL NO 2

NU fungerar det ! så här kommer nästa nykomling :

överdel

lite tyll och lite underkjol

och en bild på kjolen !

DETTA är den klänning jag eventuellt planerar att ha på mig på mösspåtagningsbalen ! egentligen är väl bal en liten felbenämning eftersom det inte är någon speciell balkänsla över denna kväll. vi har en större bal veckan innan, och då vill jag ha långklänning ! tillbaka till objektet ovan. jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ha denhär, men den är sjuuukt söt. dessutom tror jag inte att det är många som kommer ha mönstrat, och det är alltid kul att vara lite annorlunda. HM. den kommer från HM och kostar 199 i alla fall.

det är i alla fall ingen panik om jag hittar en annan klänning eftersom denna inte var så fruktansvärt dyr ! ekonomitänk är bra i studenttider misstänker jag.

LATER

Kommentarer
Postat av: Isabell

sv: hahahha ebba!! det var kanske det roligaste jag nånsin hört! och du, superfina klänningar! :)

2010-03-15 @ 19:17:50
URL: http://isabellkarolinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback