ARRIVAL NO 3

DET trodde ni inte va, att det skulle komma en till?! jag är full av överraskningar.

I ALLA FALL så beställde jag även hem ett par blommiga leggins och de ser ut ungefär såhär :


MÖNSTRET ser alltså ut sådär. sedan kan vi ju diskutera materialet också - det är nämligen lite cykelbyxmaterial om ni förstår vad jag menar? lite lustigt kanske men det får jag leva med. de är ju rackarns söta ändå !

DESSA kostade mig 199 kronor. dyrt för ett par leggins kan tyckas men nu räknar jag med att de håller i en evighet ! och det borde dem, jag menar, det är ju nästintill cykelbyxmaterial.

NU ska jag krypa ner i fåtöljen (hur detta ska gå till är ett senare bekymmer) med en kopp thé och lite mer plugg. sedan väntar CSI. bra kväll.

HÖRS IMORGON ALLA FINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback