BETTER THAN WORSE IS GOOD ENOUGH

JAG LEVER. efter två alvedon och hinkvis med vatten börjar huvudvärken äntligen ge med sig ! TACK.

FUNDERAR
på om jag ska sova ett tag till eller om jag ska dra mig upp. tycker det är rätt skönt att bara ligga och slöa när man inte känner sig helt okej, men samtidigt är det mycket som ska göras. vi får se !

HITTADE precis en galet äckligt bra inspirationsblogg ! SÅ TJEJER klicka HÄR och så kan ni ju lämna en liten kommentar sedan om vad ni tyckte. hos mig alltså. jag anser att hon har en grymt skön stil.

NU måste jag fan kissa. inte så konstigt kanske med tanke på att jag måste ha druckit en vattenmängd motsvarande storsjön. sådärja, nu har ni fått lite livsnödvändig information också !

VET ATT det inte är så mycket bilder just nu, men jag anser att en bild på mig just nu skulle avskräcka er från denna blogg FOREVER.

LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback