DEPRIMERANDE TRÖTTA TANKAR

JUST nu snurrar det i mitt huvud av trötthet, vill jag lova. det snurrar också lite för att jag verkligen har försökt ta mig igenom företagets ekonomi. sorgligt nog hann jag inte klart så det ser ut som att jag får göra klart det imorgonkväll.

JUST nu är jag förvirrad. för jag vet inte alls hur jag ska göra.

JUST nu önskar jag att gymnasietiden var över, att jag har upplevt universums bästa studenttid och att jag och linda drar till australien och plockar apelsiner. jag önskar det av hela mitt hjärta. verkligen.

JUST nu är jag jävligt less på vissa personer i min närhet. jag är less på mig själv för att jag alltid gör fel.

JUST nu känner jag att det är dags för sängen eftersom detta tenderar att bli ett alltför deprimerande inlägg. och jag är ju alltid glad, aldrig ledsen. vore ju fel att ändra på det nu.

jag behöver någon som muntrar upp mig. för jag orkar inte allt det här själv.

Kommentarer
Postat av: Isabell

sv: haha åh vad snäll du är! jag har inte klurat ut vad du ska få av mig än, men jag ska komma på något riktigt bra!

2010-03-17 @ 23:02:22
URL: http://isabellkarolinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback