DESPERATE HOUSEWIVES

jamen, religionsprovet satt ju som handen i handsken. hoho, eller inte. jag klarade i alla fall g-delen och skrev både vg- och mvg-delen och det kändes ganska bra. men vi får se ! för det kan ju ha promenerat käpprätt åt helvete också.

i alla fall. när vi hade skrivit provet gick vi ner till fanny en snabbis och fixade lite med uf. efter det begav jag mig till stan och träffade YLVA. oh, herrejösses, det var flera månader sen sist ! väldigt trevligt hur som helst. vi fikade och strosade lite på stan. BRA.

kvällens planer är :

(ochnej, det är inte jag som har lagt in texten heheh. allvarligt)


HOPPAS FÖR GUDS SKULL ATT INGEN MISSAR DETTA. hur många sitter bänkade?
jag ska parkera i soffan med en tallrik glass och en kopp kaffe. perfekt avslutning på dagen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback