ELLE

DEN HÄR månaden har jag faktiskt hållit mig borta från shoppingdjungeln. visst, det har kliat otroligt mycket i fingrarna efter en massa saker och jag tror aldrig jag har varit så här köpsugen i hela mitt liv, men jag har ända lyckats besinna mig ! stolt tjej.

SÅ NÄR
vi var på ica nu ikväll fick jag syn på det senaste numret av ELLE. hm, tänkte jag, ska jag strunta i det? men så kom jag att tänka på hur stressigt slutet på den här veckan kommer bli. vad är mer avkopplande än att lägga sig i sängen efter en stressig dag med en riktigt bra tidning? inte mycket om ni frågar mig. så jag köpte den, inget mes här inte.

EN ANNAN FEMMA blir det när jag får min lön om cirka två dagar. det är bäst att lägga undan lite slantar med tanke på studenten, men den här månaden ska jag unna mig lite nya plagg i garderoben !

NU har jag lyckats skriva ett relativt långt inlägg om en tidning. någon ska ju klara av det med, kan tyckas.

GODNATT, FINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback