I DON'T WANNA TALK ANYMORE

IMORSE gjorde jag ett välbehövligt besök hos frisören. ville klippa kort, men det blev endast fem centimeter eftersom hon ville ha lite hår att göra balfrilla av när det är dags ! förståeligt. så nu sitter jag här med fem centimeter kortare hår och funderar på att göra massa blonda slingor, jag har nämligen en förtaskig utväxt. kan bero på en viss solblekning under en viss utlandsresa.

PROBLEMET är att frisören min sa att jag bara behöver slinga utväxten, för annars kommer håret slitas så mycket i sommar. där har vi problemet, jag känner nämligen för att slinga allt hår på min skalle. jag tror dessutom att det kommer bli så. frågan är bara när, skulle helst ha gjort det nyss.


EN bild som inte har något med texten att göra överhuvudtaget men nu har ni ju något att kolla på i alla fall.

NU ska jag fortsätta att filosofera över livet gåtor.

LATERR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback