IT'S GONNA BE ANOTHER SHITTY YEAR

MIN DAG började inte på det mest strålande sätt. efter ett snoozande som pågick alldeles för länge begav jag mig in på staden för att sammanstråla med andreas. han var lite väl sen, så vi fick jättebråttom till folketshus där vi skulle kika på konsert ! inte nog med detta, våran superba tajming gjorde att vi fick dela buss med en dagisgrupp och en mycket mycket omogen åttondeklass. inte direkt fulländat.

EFTER konserten, som dessutom var grym, spatserade jag till praktiken. jag spatserade ändå från busshållplatsen. praktiken gick bara fint, nog om det.

IKVÄLL ska jag packa, för vi åker upp till stugan imorgon och jag har praktik hela dagen så jag hinner inte packa då och så vidare.

PLUS att jag borde plugga lite på svenskatalet. borde ja.

LATERR KIDS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback