MAN KAN BLI IRRITERAD FÖR MINDRE

ATT HA universums kanske mest vanliga storlek på kläder är banne mig inte det lättaste. jag är en sådan person som måste gå hem och fundera ibland på om jag ska köpa ett visst plagg, och ALLTID när jag kommer tillbaka dagen efter är small slut. ALLTID. ochnej, jag är inte så smart att jag lägger undan ett klädesplagg som det finns två smallexemplar kvar av. icke.

MONKI, till exempel, är en affär jag handlar jättemycket på. och det händer ALLTID här. nivet, jag kikade på en mörkblå jacka för ett tag sedan? dagarna efter - slut.

IGÅR spanade jag in en transparent, svart, skjorta som jag skulle kika lite närmare på idag. åkte ner på stan, spatserade in på monki och - slut

DENNA bild gör den verkligen inte rättvisa. helt fantastisk är den. kollade runt lite på stan för att se om jag hittade någon liknande, men icke.

HUR är det för er? TYCKER ni också att er storlek tar slut snabbast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback