NÄR HUVUDET ÄR DUMT

JAG har nämnt ett antal gånger att jag är en stjärna på att alltid och oftast lyckas med någonting. och idag var inget undantag. jag skulle gå in i klassrummet, slänger upp dörren och kliver in. som vanligt ungefär. den obetydliga detalj mitt minne glömde var att det var en annan dörr än den vanliga. en lite segare dörr. detta innebar att dörren inte var riktigt öppen när jag bestämde mig för att försöka gå in. resultatet av denna tillfälliga minnesförlust blev alltså att jag skallade dörren med den vänstra sidan av mitt huvud. och jag tror aldrig att jag har skallat någonting bättre än vad jag gjorde idag.

NÅJA, sent ska syndarn vaknar. eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback