NOSTALGI

JAG misstänker att ni har hört detta förut : jag är lite trött. så nu slutar vi att tjata om det.

FORTSÄTTER men lite snygga (HRM) äldre bilder :

FINT. kanske inte. tyckte jag då.

...jag har ingen mun...

julafton för ett år sedan om jag inte minns helt fel. jag var ju i alla fall fin i håret !

DE här bilderna är inte så jättejättegamla ändå, mest den första. de andra två är kanske tagna under de två senaste åren. jag vet inte hur många bilder jag har på den andra datorn som har legat uppe på bilddagboken. nivet, sådana där bilder som man lägger upp för att folk ska skriva saker i stil med : 'ÅH, vilken fin bild !' och sådär? jag tror jag lägger upp de senare. kan vara kul att se. heh.

ALLT FÖR NU,
HOPPAS NI HAR HAFT EN BRA DAG !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback