PEOPLE ALWAYS LEAVE

JOHANNA : jag skulle gladeligen flytta hem till dig !

nu ska jag ta mig en lång dusch, behöver verkligen bli lite vaken. känner mig för ögonblicket superduperseg och det är ganska otrevligt. sedan ska jag åka in på stan en sväng och fixa lite ärenden. ska bland annat in på bibblan och leta efter en bok om grunder i gitarr. för nu jävlar ! (något som är mindre bra är att jag verkar ha tappat bort stämmargrejen, får kanske städa först och se om jag hittar den)

OCH när jag kommer hem har jag ungefär hudramiljoner grejer att göra :
- leta efter ett papper som ska skickas in till polisen för att jag ska kunna vikarera på förskolor
- ringa och beställa en klänning från HM
- STÄDA på rummet.
- diska. nöjet.
- och massa mer som jag med största säkerhet kommer glömma.

PLUS att jag tänkte ta med mig kameran nu när jag går ut, det är superfint väder, så lägger jag upp eventuella fotoskapelser här när jag är återkommen från staden !

nu : DUSCHEN.
hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback