SATURDAY

hej allihopa ! egentligen tycker jag att det låter konstigt att ba : ' HEJ ALLA NI SOM LÄSER WHOHOOOO ' men idag fick det bli så helt enkelt.

hur är er lördag? min är toppen ! vaknade tidigt imorse och åt lite frukost ochså. sedan kom olivia och hennes moder upp vid lunchtid och var här ett par timmar. vi åt gott och spelade kort och det var allmänt mys ! nu har de åkt hem och jag, anton och olga har spelat lite tvspel. klockan sex ska vi ner på restaurangen och äta middag, och sedan blir det melodifestivalen ! jag hejar på anna och slår den som inte gör det ungefär. även fast denna musiktävling egentligen inte är något som engagerar mig supermycket. men hennes låt är riktigt grym SÅATTE.

just nu sitter jag här och mår lite tvekis. håller på att bli förkyld. och just nu gungar hela rummet och mitt huvud känns som hela havet stormar. hoppas jag mår bättre tills ikväll.

PLUS att jag och olga har byggt universums coolatse gångar i snön idag. DETNI. kul att vara lite barnslig, brukar ju inte hinna med det annars. ELLER.

hörs snart, jag har bilder på g ! (ligger ju ungefär hunda dagar efter på grund av min otekniska sida heheh)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback