SAY THAT YOU LOVE ME

riktigt oinspirerad. det är vad jag är idag. och less på allt. och så har jag knappt ätit något heller, på något vis glömmer jag bort det när jag är ledig. imorse drack jag kaffe, åt två chips(BRA EBBA), ingen lunch, köpte en vit (!!) toblerone på stan som fick bli lunch, drack kaffe när jag kom hem, två rostbrödmackor och sen blev det lite lax till middag. fan vad bra liksom. vore rätt okej om någon kunde komma hit vis frukost och lunchtid imorgon och se till att jag får i mig föda. kanske. förresten, kan det vara så att det är denna ofrivillga matstrejk som gör mig på så dåligt humör?

eller så beror det på att vissa i min familj beter sig som idioter. jämt. och allt är alltid mitt fel.

igår blev min kära mamma arg på mig för att jag skriver med små bokstäver. hon stod och gormade i att det var SKRIVFEL och om hon hade varit svensklärare hade hon underkänt mig. kul att jag är så älskad jämt. och bra att det alltid verkar finnas något att klaga på. det är fan aldrig bra. kul. nej.

JAG ORKAR INTE RIKTIGT DET.

menaja, det ska inte ni behöva engagera er i. jag behövde bara skriva av mig un peu. med mina små bokstäver. LOVE IT. nu ska jag inte blogga mer ikväll för tusan vad jag är negativ ! så jag återkommer imorgon med ett strålande humör.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Flytta hem till mig :)

2010-03-03 @ 20:47:59
URL: http://hellojohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback