SHE'S STANDING BY THE RIVER

H E M M A.

MEN jag måste bara få säga en sak : fytusan vad jag är less på denna stad ! och större delen av folket som bor här med för den delen. när jag har tagit studenten och jobbat ett år DRAR JAG HÄRIFRÅN och kommer inte tillbaka förrän jag är MINST 75 ! och helst inte då heller, jag bor mycket hellre utomlands och är värsta partypensionären. för i östersund har jag ingen större lust att bo nu, och det känns inte som jag kommer ha det senare i livet heller. SÅ DET SÅ.

NU ska jag packa upp, redigera lite bilder och lyssna lite musik ! sedan ska jag parkera i fåtöljen framför tvn med en kopp thé i näven. det blir min söndagkväll ! och jag kanske borde plugga lite svenska också

LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback