SIXTEEN AND PREGNANT..

..är det program jag för tillfället kikar på. nu snackar vi mtv. och jag konstaterar att jag aldrig skulle vilja ha barn vid den åldern. och nu är jag ju arton och ett halvt, så jag kan med lättnad vara säker på att jag aldrig kommer vara sixteen and pregnant. TACK. jag kommer nog inte vara tjugofem och gravid heller. för den delen.

I ALLA FALL så snöar det idag mamma, anton och olga är ute i backen, pappa snickrar och jag sitter här. jag och mamma åker hem en sväng ikväll. och imorgon ska jag och linda se på ALICE I UNDERLANDET. kommer bli bra.

bildbjuss :








vi kanske hörs lite senare, om internet gillar mig. jag hoppas alla simmar lugnt sålänge.

kärlek

Kommentarer
Postat av: Luffi

Hey! Bara lilla Luffi som kikar in igen!! Allt bra idag? Kram =)

2010-03-11 @ 11:36:25
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback