SOMETIMES YOU'RE LUCKY, SOMETIMES YOU'RE NOT

vet ni vad jag inte gillar? när man verkligen har bestämt sig för att få något gjort och så går det käpprätt åt helvete. ungefär så är läget just nu. jag tänkte pyssla lite med designen på vår uf-blogg. har värsta idéerna och så MEN tror ni att det fungerar? nej. jag hittar helt enkelt inte det jag behöver. varför är det alltid så? att när man vet precis vad det är man vill ha reda på och hjälp med så går det inte att finna någonstans? galet.

jag får ta nya tag ikväll helt enkelt. så får vi hoppas att det fungerar då.

NU ska jag fortsätta läsa EBBAS STIL. klockrent, man skulle ju kunna tro att det är jag som har skrivit den. men det är det minsann inte. har läst den förut men jag kikar i den igen. lite inspiration och sådär är ju aldrig fel.

jaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback