STAYING HOME

JAG blir hemma idag, känner mig verkligen inte okej. fryser och svettas och det är allmän oordning i kroppen. så jag ska ägna dagen åt att kurera mig, plugga inför morgondagen (vi ska pröva skriva nationellai svenska b så vi vet hur det går till när det är dags på riktigt) och pyssla vidare med bloggen !

FÖR er som undrar vart menyn har tagit vägen så är det bara att titta uppe i vänstra hörnet ! ska försöka få "rutorna" lite större så de syns bättre !

NU blir det frukost. en kopp thé känns som en mycket bra idé. och lite honung på det.


en helt okej vinterdag

hörs senare !


Kommentarer
Postat av: Frida

stackars dig sjukling! jag skickar lite "friskhetstankar" så du kan krya på dig;)Lycka till med pluggandet, och så MÅSTE vi ses snart för det känns som att det var år sen sist! <3

2010-03-15 @ 10:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback