THE SWEDISH FIKA

NÅGON mer än jag som är med i den gruppen på fejjan? heheh. i alla fall så sitter jag i en fåtölj hos momme och moffa. framför mig ligger en tallrik med ostmackor och bredvid tallriken står en kopp med kaffe och mjölk. jag gillar att fika. sak samma om det är på stan eller hemma, fika är sjukt mysigt ! ett fint sätt att koppla av, tycker jag, och en rutin som man absolut inte får missa !

JOBBANDET gick bara fint, ganska mycket folk. jag trivs superbra på jobbet och det känns så himla bra att vara där ! okej att man kan vara trött ibland, men det är ju alla någon gång. de jag jobbar med har en kusligt bra förmåga att få mig på toppenhumör ! och det är väldigt, väldigt bra.

NU ska vi kika vidare på skidskytte !

LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback