THIS BEAT IS SICK

herrejösses vad jag vill att anna vinner dethär ! grymt. ja. melodifestivalen alltså.

förövrigt så kan jag meddela att middagen var superb. befinner ni er i närheten av fjällhalsen (till exempel i bydalen) så föreslår jag att ni äter middag (eller lunch för den delen) på fjällhalsens restaurang. jag åt viltskavsgryta med pressad potatis, gele och rotgrönsaker. mycket gott ! och så fick det bli en latte till efterrätt, jag orkade inte mer ! bra kväll.

förkylningen håller verkligen på att bryta ut i kroppen. känns inte helt okej. dessutom hostar jag som en tok, och eftersom jag har ett sår eller liknande i halsen så är det INTE BRA att hosta. för det river upp såret sa halsdoktorn som jag besökte i tisdags. så det var kanske mindre bra tajmat, vad vet jag.

hoppas att ni har en riktigt trevlig lördagkväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback