ATT VARA TEKNISKT OINTELLIGENT.

HAHAHAHAHAH. alltså. jag dör. vet ni varför internet inte har fungerat för mig? varje gång jag har klickat upp internet så har det stått att jag är offline och blablabla. och då har jag tänkt ungefär : VAFAAAAAAAN, det är jag  ju INTE ! samtidigt som jag har hatat det hela un peu. MEN nu när smartskaftet EBBA återigen klickar upp internet eftersom det fungerade på hennes broders sida SÅ FUNGERAR DET FORTFARANDE INTE. och nu kan jag tänka mig att alla dör av nyfikenhet. JO jag fick ett litet smartryck och klickade på TOOLS och vad har jag gjort där om inte KRYSSAT I ATT JAG VILL ARBETA OFFLINE? så ja, där hittade vi problemet. hur det löstes? nejmen, det var bara att ändra inställningen.

FÖR ER som inte fattade ett dugg av detta babbel så kan jag sammanfatta : jag är en teknisk idiot. där har ni det.






over and out.
/datorguden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback