ATT LÄNGTA TILL NÅGOT SOM KÄNNS EVIGHETSLÅNGT BORT

JAG LÄNGTAR till studenten.

JAG LÄNGTAR till sommaren efter studenten.

JAG LÄNGTAR till utomlands med linda, lite australien.

HELT GALET vad jag längtar. just nu känns det som jag pallrar mig till skolan bara för att jag är så illa tvungen. vi gör ingenting på skolan, det känns som att det enda vi har kvar är ett nationellt prov i svenska och ett futtigt,(ELLER INTE KANSKE) otroligt viktigt slutprov inom floristämnet. justja, vi ska avsluta uf också. vet ni hur less jag är på uf? inte mitt favoritämne just nu kan jag berätta.

HELT GALET kommer det i alla fall att bli. hoppas vi får bra väder, skulle ju inte vara askalas direkt om det ösregnade under flakåk och allt. undra om jag kommer ha ångest dagen efter studenten? nivet, jag tror ganska många har det. för att en ganska lång period av ens liv är över. jag tror det kommer kännas lite småtomt. fast å andra sidan tror jag inte att ångesten kommer vara speciellt stor hos mig, för jag vill verkligen ta studenten nu på en gång. så jag kan dra härifrån, och göra vad jag vill.

JAG LÄNGTAR till friheten. hur länge den varar återstår att se - men tusan vad jag längtar.



OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback